Blijf in interactie met je omgeving

Bedrijven moeten zich beseffen dat ze werken in een wereld met extreme transparantie door het internet, met concurrentie binnen handbereik,  sterke wederzijdse afhankelijkheid en verbondenheid tussen de (keten) partners en onuitwisbaarheid van de geschiedenis.

stakeholders

 

Allereerst door zich bewust te worden van hoe de wereld nu werkt. Vervolgens is het van belang iets te doen met deze bewustwording. Een van de vuistregels hiervoor is dat de onderneming authentiek blijft.
Wie dichtbij zichzelf blijft en zich kwetsbaar durft op te stellen, kan er alleen maar beter op worden. Geloofwaardigheid en sympathie zijn kernwaarden die onderscheidend zijn en blijven.

Straal deze  authenticiteit uit en werk  hieraan met de juiste communicatie en boodschappen. Blijf als bedrijf voortdurend in interactie met klanten, eindgebruikers,
ketenpartners en zelfs concurrenten.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: