Durf afscheid te nemen

Klanten binnenhalen en behouden: In 2013 doen we er alles aan om de behoeften van de klant in kaart te brengen, maar is het realistisch om te denken dat je deze connectiviteit met alle mogelijke klanten kunt bereiken? Organisaties hebben steeds vaker door dat zij betere en scherpere keuzes moeten maken en in het wel of niet bedienen van verschillende klantgroepen.

‘Wij willen de effectiviteit van onze marketing verder verhogen’, ‘Wij willen onze marketing- en salesprocessen nog meer professionaliseren’, ‘Wij willen ons duidelijker positioneren’ en ‘Onze mensen moeten ons hele verhaal beter kunnen brengen’. Zomaar een greep uit de vragen die Onno Pontfoort, adviseur bij Berenschot, regelmatig voorgelegd krijgt. In het artikel ‘Durf afscheid te nemen’ gaat hij in op deze vragen, de huidige trends en de wezenlijke vraag: ‘Wie wil je voor wie zijn?’ Klik op onderstaande link voor het volledige artikel.

Durf afscheid te nemen (marketingtribune)

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: