Eén voor allen, allen voor één

Zet u met gerichte marketingactiviteiten en een gepersonaliseerd aanbod in op de dialoog met de individuele consument? Of kiest u voor een éénvormige marketingaanpak en een standaard assortiment? De technologie maakt het mogelijk dichter op de klant te kruipen. Maar een persoonlijke aanpak rendeert niet voor elk bedrijf. Wat werkt voor u? Wie niet kiest, wordt in elk geval niet gekozen.

Voor het volledige artikel, klik op de afbeelding hieronder:

Door: Martijn Laar, Berenschot

Uit: MarketingTribune nummer 3, 15 februari 2011

Advertenties

Over Roel van Lanen
Roel van Lanen has international experience in the fields of strategy, finance, corporate recovery and business growth. Roel has extensive experience advising clients on strategic issues ranging from scenario planning to cost reductions. Additionally he supported companies through complex operational changes. Currently Roel works as a senior strategy consultant with Berenschot in the Netherlands, primarily focusing on organizational development and efficiency, strategic market studies, and complex (international) restructuring efforts. Customers typically work in financial and professional services, as well as utilities (energy), health care, and production industry. Roel is an experienced program- and projectmanager who regularly teaches workshops and holds lectures, and publishes articles on strategy in various media and on his blog, Business Strategies.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: