De maak industrie dient nu te focussen op strategie

De teller staat weer op nul. Aan het begin van 2009 kunnen we de balans opmaken van het vorige jaar en kunnen we weer met frisse moed beginnen aan het nieuwe jaar. Laten we hopen dat de kredietcrisis nu eindelijk overwaait en geen verrassingen meer uit de hoge hoed van de banken worden getoverd. 

De maak industrie dient nu te focussen op strategie. Belangrijk is om daarbij verschillende scenario’s te maken en daarbij ook te durven kiezen. In de laatste Link van 2008 ben ik geinterviewed en heb ik een aantal tips gegeven om de onzekere tijd door te komen.

 Klik op de meter voor het gehele artikel:

link6_kredietcrisis_35

Advertenties

Over Luddo Oh
Luddo Oh, bedrijfseconoom, heeft meer dan 20 jaar advieservaring in het begeleiden van organisaties met een financieel vraagstuk. Zijn specialisatie ligt op het snijvlak van financieel management en strategie. Hij adviseert klanten in de industrie, financiële en zakelijke dienstverlening. Hij heeft diverse projecten uitgevoerd op het gebied van reorganisaties, overhead doorlichtingen, fusies, benchmarking, kostenreducties, cost management, performance management, businessplanning en scenario analyse.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: